Betaal snel en veilig via iDEAL. Gratis verzenden vanaf € 100 Voor 15:00 besteld, dezelfde dag verstuurd. U kunt ook afhalen en betalen per PIN in de winkel.
Download hier de algemene voorwaarden in PDF
1. DEFINITIES
De volgende algemene voorwaarden zijn van toepassing op de verkoop van producten op deze website door:
Anne-Lique Mode
Langeville 17
4401 GL Yerseke Nederland
Kamer van Koophandel inschrijvingsnummer: 22054432
BTW nummer NL812821518.B01
Website: www.anneliquemode.nl
Koper: een natuurlijke persoon die wettelijk de volwassen leeftijd heeft en die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en met welke persoon Anne-Lique Mode een overeenkomst sluit.
Bestelling: een overeenkomst tussen Anne-Lique Mode en de koper tot de levering van één of meerdere producten, die als zodanig door Anne-Lique Mode is geaccepteerd.
Product: een product dat door Anne-Lique Mode op de websites wordt aangeboden ter verkoop.
2. TOEPASSELIJKHEID VAN ALGEMENE VOORWAARDEN
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle bestellingen geplaatst op de website door kopers wereldwijd Anne-Lique Mode behoudt het recht deze algemene voorwaarden van tijd tot tijd aan te passen. De meest recente algemene voorwaarden worden op de Website geplaatst. De koper dient deze Algemene voorwaarden altijd te raadplegen voordat deze gebruik maakt van de website. Als je vragen hebt met betrekking tot deze algemene voorwaarden, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
3. BESTELLINGEN OP DE WEBSITE
3.1 De verkoopprocedure
De persoonlijke gegevens van de koper zijn vereist om een bestelling te plaatsen. Deze persoonlijke gegevens worden in de database van Anne-Lique Mode opgeslagen om de bestelling te verwerken. De persoonlijke gegevens worden gebruikt in overeenstemming met de Privacy Policy van Anne-Lique Mode. De koper heeft op ieder moment toegang tot de persoonlijke gegevens en informatie die door de koper is verstrekt tijdens de bestelling. Anne-Lique Mode herinnert de koper dat de persoonlijke gegevens zo accuraat mogelijk ingevuld moeten worden om fouten met betrekking tot verzending van de bestelling te vermijden.
Nadat een bestelling word geplaatst, zal de koper een e-mail ontvangen met de bestelbevestiging. Op dit moment is de overeenkomst tot levering van het bestelde product geaccepteerd door Anne-Lique Mode. De algemene voorwaarden treden hierdoor in werking en zijn bindend voor de koper en voor Anne-Lique Mode
Het kan voorkomen dat er geen bestelbevestiging ontvangen wordt door de koper door tijdelijke communicatie problemen in het netwerk of een foutief ingevoerd e-mailadres. In beide gevallen adviseert Anne-Lique Mode de klant contact op te nemen met de klantenservice.
3.2 Weigering van de bestelling door Anne-Lique Mode
Hoewel er alles aan gedaan wordt elke klant van dienst te zijn, behoudt Anne-Lique Mode het recht om geplaatste bestellingen te weigeren om welke reden dan ook. Anne-Lique Mode behoudt ook het recht de overeenkomst tot levering van een product te beëindigen, zonder de verplichting op zich te nemen de koper te compenseren voor verliezen anders dan het bedrag dat door Anne-Lique Mode is ontvangen door de koper voor deze bestelling, in de volgende situaties:
3.3 Weigeren / annulering / wijziging van de bestelling door de koper
De Koper is de prijs verschuldigd die Anne-Lique Mode in haar bevestiging conform artikel 3.2 van deze voorwaarden aan haar heeft medegedeeld.
Bestellingen kunnen binnen 24 uur nadat er een overeenkomst / betaling is verricht worden geannuleerd of gewijzigd.
Hiervoor dient de koper middels een email Anne-Lique Mode hiervan op de hoogte te stellen. Wordt de bestelling binnen 24 uur niet geannuleerd, dan is de koper de medegedeelde prijs verschuldigd aan Anne-Lique Mode.
Let op: wanneer het pakket al in het verzendproces zit kunnen er geen wijzigingen meer worden doorgegeven. Ook kan er op dat moment niet meer worden afgezien van de bestelling, wanneer de bestelling bij u thuis wordt geleverd kan er alsnog worden afgezien van de bestelling door deze te retourneren.
3.4 Afbeeldingen en specificaties
Alle afbeeldingen; foto‟s, tekeningen etc.; o.a. gegevens betreffende gewichten, afmetingen, kleuren, afbeeldingen van etiketten, etc. op www.anneliquemode.nl gelden slechts bij benadering, zijn indicatief en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst.
3.5 Auteursrecht afbeeldingen
Alle afbeeldingen op www.anneliquemode.nl zijn auteursrechtelijk beschermd.
4. PRIJS EN BETALING
4.1. Betaling en Valuta: Alle prijzen zijn uitgedrukt in Euro‟s.
4.2. Belasting Toegevoegde Waarde (BTW)
Alle prijzen op de website worden weergeven inclusief 21% BTW (belasting toegevoegde waarde), in overeenstemming met de Nederlandse wet.
4.3. Gegarandeerde Prijs
Anne-Lique Mode is niet verplicht bestellingen te leveren indien een fout is gemaakt met betrekking tot de weergave of beschrijving van het product en het voor de koper duidelijk is dat de fout typografisch is of de koper redelijkerwijs niet mag verwachten dat in de weergegeven situatie het product beschikbaar is voor aangegeven prijs op de website.
In deze gevallen heeft Anne-Lique Mode de mogelijkheid de bestelling te annuleren en het betaalde bedrag zal door Anne-Lique Mode worden teruggestort.
4.4. Betalingsmogelijkheden
Anne-Lique Mode biedt een verscheidenheid aan veilige betalingsmogelijkheden, waaronder: Ideall, Overboeking, reservering en betalen bij afhalen. Bij de gekozen methode "betalen bij afhalen" komt de koper het product ophalen bij Anne-Lique Mode in de winkel.
5. LEVERING
De levering van de bestelde producten worden uitgevoerd door geselecteerde vervoerders. Om problemen te voorkomen omtrent de levering (foutief ingevoerde adressen, geen personen aanwezig op verzendadres, etc.) dient een koper de adresgegevens correct in te voeren.
5.1. Leveringsvoorwaarden
Anne-Lique Mode zal er alles aan doen om de bestelling binnen de verwachte termijn te leveren. De koper is zelf verantwoordelijk voor het invoeren van het correcte verzendadres. In het geval dat er dingen misgaan met de levering door een fout in het verzendadres (dat kan worden toegewijd aan de koper), is Anne-Lique Mode niet verantwoordelijk voor (gedeeltelijk) verlies van de bestelling. In het geval dat Anne-Lique Mode meer informatie nodig heeft voor de levering, kan de koper benaderd worden door Anne-Lique Mode om extra informatie te verschaffen. Dit kan resulteren in een vertraging van de bezorgtijd.
Alle bovengenoemde leveringsvoorwaarden (waaronder de leveringstermijn) op de website dienen beschouwd te worden als verwachte levertijden en niet een gegarandeerde levertijden. Anne-Lique Mode is hierbij ook afhankelijk van de geselecteerde vervoerders om de producten op tijd te leveren.
5.2. Beschadigde, onvolledige of verkeerde producten
In het geval dat de bestelling onvolledig of defect is afgeleverd, dient de koper zo snel mogelijk Anne-Lique Mode telefonisch of via e-mail op de hoogte te brengen (binnen 24 uur nadat de bestelling is ontvangen). Vervolgens zal Anne-Lique Mode de zaak afhandelen; de koper moet Anne-Lique Mode altijd op de hoogte brengen en wachten op instructies. Een koper die het product op eigen kosten terugzendt, zonder Anne-Lique Mode te informeren en te wachten op instructies van Anne-Lique Mode, kan geen aanspraak maken op enige vergoeding van de door de koper gemaakte kosten, noch Anne-Lique Mode verantwoordelijk houden voor de retourzending.
In het geval een koper een product ontvangt die hij/zij niet heeft besteld, dient de koper Anne- Lique Mode zo snel mogelijk op de hoogte te brengen (binnen 24 uur nadat de bestelling is geleverd). De koper dient zorg te dragen voor het retourneren van het product nadat hij of zij instructies heeft ontvangen van Anne-Lique Mode. Anne-Lique Mode zal vervolgens de kosten van de retourzending voor haar rekening nemen en zal een nieuw product naar de koper doen toezenden.
5.3. Ontbrekende producten
Indien een bestelling die is verzonden of wordt verzonden door Anne-Lique Mode naar de koper, is vermist, vermist wordt, of indien de koper beweert dat de bestelling niet is bezorgd (ondanks dat informatie voor handen, zoals de track & trace gegevens verstrekt door de vervoerder, anders aangeven) wordt de klachtprocedure gestart en er zal eerst gewacht worden op de uitkomst van deze procedure, voordat terugstorting van het aankoopbedrag of het opnieuw verzenden van het product zal plaatsvinden. De koper dient in dit geval volledig mee te werken met de klachtenprocedure van de vervoerder. Indien de bestelling verloren is gegaan door een fout van de vervoerder (en nadat de klachtenprocedure is afgerond), zal Anne-Lique Mode het bedrag dat is overgemaakt terugstorten of de bestelling opnieuw verzenden.
Indien de bestelling niet is geleverd aan het verzendadres (of ophaalpunt) van de koper binnen 30 dagen, is de koper verplicht de klantenservice van Anne-Lique Mode te informeren via e-mail binnen dit tijdsbestek.
6. RETOURNEREN EN RUILEN
6.1 Retourneren
Elk product dat op de website is besteld kan geretourneerd worden binnen 14 dagen nadat het is afgeleverd bij de koper, zonder opgave van een reden.
Volg hiervoor de instructies zoals genoemd op onze webshop pagina
Een retournering dient altijd te worden aangemeld binnen 14 dagen via een e-mail aan Anne-Lique Mode info@anneliquemode.nl Dit zoals aangegeven op ons retourformulier.
De artikelen dienen ongebruikt en (indien geleverd) in de oorspronkelijke staat en doos/verzendzak retour te worden gedaan. Mocht deze doos/verzendzak in zodanige staat zijn dat deze niet opnieuw kan worden hergebruikt, dient de koper dit te melden aan de klantenservice van Anne-Lique Mode en te wachten op verder instructies. Het is de koper alleen toegestaan de verpakking te openen of het product te gebruiken om te kunnen besluiten of hij/zij het product wenst te houden, hierbij dienen eventuele aangehechte labels/kaartjes aangehecht te blijven en beschermfolie/zakjes opnieuw te worden gebruikt.
Bent u te laat met het retourneren van uw pakket. Of bent u te laat met het aanmelden van uw retour binnen 14 dagen?
In dat geval kan Anne-Lique Mode uw retour niet accepteren. Gaat u te ver in het uitproberen en is er hierdoor schade ontstaan?
Dan kan Anne-Lique Mode kosten (voor behandeling en verzending) in rekening brengen om het niet geaccepteerde pakket opnieuw te retourneren.
De artikelen mogen ook geen draagsporen, zoals make-up, zweet-, rook-, wasmiddel,- parfum-,deodorant-, of kooklucht, bevatten. Anne-Lique Mode behoudt dus het recht om retourzendingen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds gebruikt zijn, of buiten onze schuld zijn beschadigd. Dit geldt ook als de producten verkeerd zijn behandeld/gewassen.
De koper is verantwoordelijk voor het retourneren van de bestelling en draagt alle risico‟s met betrekking tot de zending. Anne-Lique Mode adviseert de koper het product verzekerd terug te zenden. In geval een verzekerde terugzending vermist raakt, beschadigd wordt, of de bezorging wordt geweigerd (als bijvoorbeeld geen geldige handtekening voor ontvangst getoond kan worden overlegd door de vervoerder), heeft de koper de mogelijkheid de vervoerder verantwoordelijk te houden. De koper dient in dit geval, als de verzender van de retourzending, een klachtenprocedure te starten bij het vervoersbedrijf die hij of zij heeft gebruikt voor de retourzending. De koper dient het verzendbewijs, met daarop vermeld de track & trace gegevens van de verzekerde retourzending, te bewaren, zodat hij/zij de vervoerder aansprakelijk kan stellen indien de retourzending vermist of beschadigd raakt of indien de ontvangst van de retourzending betwist wordt.
De kosten van het terugzenden van de bestelling binnen de zichttermijn van 14 dagen worden gedragen door de koper. Bij ontbinding binnen de genoemde termijn zal Anne-Lique Mode binnen 14 dagen nadat de bestelling retour is ontvangen het door de koper betaalde bedrag waarvoor de producten zijn gekocht, exclusief de door Anne-Lique Mode in rekening gebrachte verzendkosten, terugstorten op de rekening waarmee het product is betaald.
6.2 Ruilen
Elk product dat op de website is besteld kan geruild worden binnen 14 dagen nadat het is afgeleverd bij de koper.
Een ruiling dient altijd te worden aangemeld binnen 14 dagen via een e-mail aan info@anneliquemode.nl. Dit zoals aangegeven op ons retourformulier.
De artikelen dienen ongebruikt en (indien geleverd) in de oorspronkelijke staat en doos/verzendzak retour te worden gedaan. Mocht deze doos/verzendzak in zodanige staat zijn dat deze niet opnieuw kan worden hergebruikt, dient de koper dit te melden aan de klantenservice van Anne-Lique Mode en te wachten op verder instructies. Het is de koper alleen toegestaan de verpakking te openen of het product te gebruiken om te kunnen besluiten of hij/zij het product wenst te houden.
De artikelen mogen ook geen draagsporen, zoals make-up-, zweet-, rook-, wasmiddel,- parfum-
,deodorant -, of kooklucht, bevatten. Anne-Lique Mode behoudt dus het recht om retourzendingen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds gebruikt zijn, of buiten onze schuld zijn beschadigd. Dit geldt ook als de producten verkeerd zijn behandeld/gewassen.
Bent u te laat met het ruilen van uw pakket. Of bent u te laat met het aanmelden van uw ruiling binnen 14 dagen? In dat geval kan Anne-Lique Mode uw ruiling niet accepteren. Gaat u te ver in het uitproberen en is er hierdoor schade ontstaan?
Dan kan Anne-Lique Mode €6.50 in rekening brengen om het niet geaccepteerde pakket opnieuw te retourneren.
Een ruiling dient altijd te worden aangemeld via een e-mail aan info@anneliquemode.nl Dit zoals aangegeven op ons retourformulier.
De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor uw eigen rekening; het nieuw gewenste product wordt op kosten van Anne-Lique Mode naar u toe gestuurd.Vermeld hierbij uw gewenste ruiling en bestelkenmerk.
7. GARANTIE EN REPARATIE
Anne-Lique Mode biedt een garantie van 30 dagen vanaf de dag dat het product geleverd is. De garantie van 30 dagen garandeert de koper dat het product voldoet aan eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en duurzaamheid.
Anne-Lique Mode biedt een garantie van 30 dagen vanaf de dag dat het product geleverd is. Mocht binnen deze periode een item beschadigd zijn of er treedt een ander mankement op, dan moet de koper dit melden door middel van een email te sturen naar info@anneliquemode.nl. De garantie is alleen van toepassing als er sprake is van een gegronde klacht. De garantie is niet van toepassing op de volgende gevallen:
Twijfelt u of heeft u vragen over het product ten aanzien van garantie, neemt u voor overleg contact op met de klantenservice van Anne-lique Mode, info@anneliquemode.nl of Telefoonnummer 0113-574257
8. OVERMACHT
Anne-lique Mode is in sommige gevallen afhankelijk van de snelheid waarmee de leveranciers producten leveren aan Anne-lique Mode
Anne-Lique Mode kan nadere informatie betreffende levertijden vermelden op de internetsite of op andere wijze schriftelijk kenbaar maken. Dergelijke informatie heeft slechts een indicatief karakter.
Mocht de bestelling binnen 30 dagen niet geleverd zijn, dan heeft de koper het recht om de bestelling kosteloos te annuleren.
9. PERSOONLIJKE GEGEVENS EN PRIVACY
Anne-Lique Mode voldoet aan de privacy voorwaarden zoals beschreven in de “Wet Bescherming Persoonsgegevens”. De koper heeft bijvoorbeeld altijd de mogelijkheid om zij of haar persoonlijke gegevens aan te passen, te verwijderen of na te kijken door in te loggen op de website.
Anne-Lique Mode bewaart de ingevoerde gegevens in een bestand. De gegevens worden alleen gebruikt ter afronding van de bestelling en worden opgeslagen zolang nodig is om eventuele problemen omtrent de verzending van de bestelling op te lossen. Anne-Lique Mode garandeert dat de persoonlijke gegevens zorgvuldig gebruikt zullen worden. De gegevens worden niet met een derde gedeeld, tenzij dit noodzakelijk in verband met de voltooiing van de bestelling of reparatie.
10. TOEPASSELIJK RECHT
De Nederlandse wet is van toepassing op de bestelling en andere overeenkomsten tussen Anne- Lique Mode en kopers, ongeacht het land waar het product wordt afgeleverd.